On je vlasnik regionalnog portala Turistička prizma i ujedno autor istoimene radijske emisije koja se emitira na brojnim postajama u Srbiji i susjednim zemljama.
- Čitav život radim u regiji unapređujući turizam i ljudi su to prepoznali, a osim što prija svaka nagrada i obavezuje da se radi više i bolje. Turizam na našim prostorima ima neograničene šanse. Ja sam se umorio od te priče koju slušam kako je nama turizam velika šansa. Hajde da više ne bude šansa nego da iskoristimo to što imamo, kaže Mihajlović za Fenu.
Ističe da je epidemija koronavirusa nanijela veliku štetu svima u turističkoj industriji, ali je donijela i jednu dobru stvar – počeli smo prepoznavati sebe, svoje potencijale i ono što mi možemo ponuditi turistima.
- U protekle tri godine toliko je toga novog iznjedrenog u turizmu. U svijetu se sve više okreću zelenom, održivom turizmu, aktivnom turizmu. Prošlo je vrijeme kada su se turisti zadovoljavali time da leže na plaži. Zato i ponuda danas mora biti drugačija, kaže Mihajlović.
Za razvoj turizma u jugoistočnoj Europi ključni su, dodaje, ljudi, jer ideja ima ali ne i političke volje i kvalificiranih ljudi u turizmu.
- Svjedoci smo da nam najbolji ljudi u turizmu odlaze s ovih prostora. Nedostatak kvalitetnih kadrova u turizmu je problem i mnogo većih i jačih turističkih zemalja, a mi se već duži vremenski period suočavamo s tim problemom kao posljedicom neorganiziranog pristupa razvoju turizma. Moramo biti spremni da nam sutra glavni menadžeri, ali i kuhari, konobari pa i sobarice dolaze iz drugih dijelova svijeta, zaključuje Đorđe Mihajlović poznati turistički djelatnik i novinar iz Srbije.