Nacionalni propisi u području kozmetičkih proizvoda od prošlog aprila u potpunosti su usklađeni s propisima EU.
Prema riječima Stanića, Srbija izvozi kozmetičke proizvode u gotovo sve zemlje svijeta. Srpska kozmetika se može kupiti u zemljama EU, Rusiji, Švajcarskoj, Ukrajini, Turskoj, kao i u Kanadi, Hong Kongu, Singapuru, Saudijskoj Arabiji, Kazahstanu, Iraku, SAD, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Japanu.
Najvažniji izvozni proizvodi su šminka, proizvodi za njegu kože i kose te toaletni sapuni.
Vlasnik jedne od beogradskih kozmetičkih kuća Božidar Backović vjeruje da kozmetika iz Srbije može pronaći svoje mjesto na evropskom tržištu. "Ključ je u kvaliteti proizvoda, inovativnosti i prilagođavanju trendovima i potrebama potrošača", rekao je za Euronews Srbija.
Njegova firma godišnje proizvede oko 1,5 miliona komada kozmetičkih proizvoda, prenosi SEEbiz. Prema njegovim riječima, najpopularniji i najprodavaniji kozmetički proizvodi su dnevna i noćna krema, serum, tonik za lice, sredstvo za čišćenje lica i skidanje šminke, široka paleta sapuna i mnogi drugi proizvodi.
Firma svake godine bilježi značajan rast prodaje, proširuje svoju ponudu i ima velike planove kako na domaćem tako i na inozemnom tržištu. Najduže izvoze u Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu, a interes za njihove proizvode raste ne samo na domaćem tržištu već i u inozemstvu.