Džef Bezos i Amazon se, prema navodima, spremaju da uđu na teritoriju na kojoj dominira Google, a u pitanju je tržište internet pregledača.
Želja Amazona je da korisnicima ponudi nov i drugačiji internet pregledač. Naravno, glavni cilj pregledača je da uzme dio tržišta kojim trenutno dominira Google Chrome.
Čitav poduhvat je započet internom anketom, u kojoj su učestvovali zaposleni u kompaniji Amazon.
Nedugo nakon toga je kompanija sličnu anketu ponudila i svojim korisnicima.
Kompanija je još 2011. godine objavila svoj veb pregledač, pod nazivom Silk, koji je u to vrijeme bio donekle ograničen kada su u pitanju funkcije, a više je služio kao dodatak nekim drugim rješenjima koje je Amazon kreirao, prenosi b92.
O Amazonovom novom veb pregledaču nema previše informacija, ali se sugeriše da će podržavati bitne funkcije, kao što je sinhronizacija, privatnost, mogućnost onlajn kupovine preko Amazona, ekstenzije i drugo.
(Biznis.ba)