20+ godina
sa vama
podaci iz SAD

E-trgovina slavi Crni petak: Svake minute trošeni milioni dolara

Autor: Biznis.ba
Foto: Arhiv
Specijalizirani američki portali za trgovinu, analizirali su pobjednike i gubitnike ovogodišnjeg Crnog petka, prenosi Biznis.ba.

Planovi "Kupite sada, platite kasnije" pomogli su u finansiranju kupovina, povećavši potrošnju za 8,8% više nego prošle godine, dostižući 686,3 miliona dolara, prema Adobe Analyticsu, koji je utvrdio da je to posebno istinito za kupovinu na mobilnim uređajima, sa 79,3% udjela u odnosu na desktop.

“Naši uvidi u realnom vremenu pokazuju da se potrošači ugodno osjećaju u duhu darivanja jer se sniženja cijena i dogovori dešavaju u svim sektorima, podržavajući budžete za prazničnu kupovinu”, rekla je Michelle Meyer, glavna ekonomistkinja Mastercard Economics Instituta.

E-commerce

Čini se da cyber ponedjeljak gubi svoje značenje, a mnogi kupci koriste svoje telefone i kompjutere na Crni petak kako bi napredovali na svojim prazničnim listama.

Salesforce je otkrio da je u petak online prodaja u SAD-u porasla 7% u odnosu na prethodnu godinu na 17,5 milijardi dolara, dok je Adobe otkrio da je porasla 10,2% na 10,8 milijardi dolara. Između 10:00 i 14:00, svake minute na internetu je potrošeno 11,3 miliona dolara, po Adobe-u.

„Prelazak granice od 10 milijardi dolara velika je prekretnica u e-trgovini za Crni petak, za dan koji je u prošlosti bio više usidren za kupovinu u prodavnicama“, rekao je Vivek Pandya, vodeći analitičar u Adobe Digital Insights.

Trenutna buka oko umjetne inteligencije izaziva i strah i uzbuđenje, dok se postavljaju pitanja o skoku naprijed u tehnologiji i njenim efektima, a oni su ostavili svoj trag na Crni petak ove godine. AI i AI agenti ostvarili su više od 14 milijardi dolara globalne online prodaje na Crni petak, a trgovci na malo koji koriste generativnu umjetnu inteligenciju imali su 9% veću stopu konverzije od onih koji nisu, prema Salesforceu.

Chat botovi pokretani preko AI bili su utjecajni, jer su klikovi na maloprodajne stranice vođeni botovima porasli za nevjerovatnih 1800% u odnosu na prošlu godinu, ustanovio je Adobe. Petina anketiranih od strane Adobe-a rekla je da koriste chat botove za pronalaženje ponuda, pri čemu ih 19% koristi za pronalaženje artikala, a 15% ih koristi za preporuke brenda.

“Digitalni trgovci koji koriste generativnu umjetnu inteligenciju i agente u svojim iskustvima s korisničkim uslugama imali su devet posto veću stopu konverzije u odnosu na one koji to ne koriste”, rekla je Caila Schwartz, direktorica za uvid u potrošače u Salesforceu.

Kategorija igračaka je u posljednje vrijeme naišla na teška vremena, s padom prodaje od 8% prošle godine. Ali igračke su imale dobar dan na Crni petak, sa online prodajom za 622% u poređenju sa prosječnom dnevnom prodajom prošlog mjeseca.

Koristeći staromodne sezonske primamljivosti kao što su otkrivanje vrata i zabava, Mall of America je rekao da su ljudi počeli stajati u redovima rano poslijepodne na Dan zahvalnosti i da je primio više od 13.000 kupaca u sat vremena nakon što je otvoren u 7 ujutro na Crni petak. Općenito, međutim, izgleda da je ovogodišnje povećanje e-trgovine došlo na račun klasičnih trgovina.

Cijene i marže

Crni petak se dugo bavio dobrim ponudama, ali neki popusti ove godine bili su posebno veliki. Kategorije koje su bile izloženije inflaciji i artikli sa višim cijenama bile su pripremljene za duboko sniženje cijena. Osim toga, sami trgovci na malo mogu preventivno očistiti zalihe koji bi na kraju mogli biti podvrgnuti Trumpovim tarifama, prema Nextupleovom Setu.

Adobe je otkrio da su "popusti premašili očekivanja" i bili motivator za kupovinu igračaka (sa vršnim popustima od 27,8% sniženih cijena), kao i za elektroniku (27,4% popusta), televizore (24,2% popusta), odjeću (22,2% popusta). ), kompjuteri (22% popusta) i sportske opreme (19,5%).

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba