H&M u problemima zbog manjka prodaje i velikog broja proizvoda u skladištima
H&M je u protekla tri mjeseca ostvario neto dobit u iznosu od 4,6 milijardi švedskih kruna, dok je u istom periodu prošle godine neto dobit iznosila 5,9 milijardi švedskih kruna.
Količina proizvoda u magacinima H&M porasla je za 11 posto što predstavlja dodatni problem kompaniji.
Veliki pad u prodaji švedska kompanija objašnjava porastom interesa kupaca za online naručivanje i kupovinu. Da se porast online kupovine odražava i na H&M govori podatak da je u ovom kvartalu u online sektoru zabilježen porast za 17 posto.
Bloomberg objašnjava i da je veliki broj kupaca H&M počeo zalaziti u prodavnice Inditexa koja u svom portfelju ima Zaru, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershku, Stradivarius, Oysho i druge.
Uprkos svim problemima, H&M (Hennes & Mauritz AB) planira otvaranje novih prodavnica ove godine, a za narednu se očekuje i prva radnja u BiH. Firma je već registrovana u Sarajevu o čemu je Klix.ba prvi pisao.
Inače, više od 4.500 H&M prodavnica nalazi se u 62 države svijeta, a broj uposlenika je 2015. godine bio veći od 130.000. Pored klasičnih prodavnica, H&M se fokusira na prodaju u on-line svijetu, a taj je servis dostupan u 33 države.