Tokom Dana samaca proda se više robe nego tokom Crnog petka i Cyber ponedjeljka zajedno. Ovaj rast došao je u veoma značajnom momentu kada je Alibaba pod pritiskom usporavanja kineske ekonomije, novih rivala u industriji e-trgovine, ali i trgovinskog rata sa Sjedinjenim Američkim Državama.
Inače, trgovački gigant Alibaba ranije ovog mjeseca smanjio je prognozu godišnjih prihoda za čak šest posto, prenosi Klix.ba.
Dana samaca obilježava se u Kini od 1990-ih godina, kada su studenti izabrali ovaj dan kao pandan Danu zaljubljenih, kako bi ljudi koji nisu u vezi mogli da kupuju za sebe. Kompanija Alibaba, koja je podržala inicijativu, pretvorila ju je u praznik za ljubitelje kupovine.
U ovom danu učestvuju i druge kineske platforme za e-trgovinu kao što su JD.com i mnoge druge, a od ove godine Alibabina podružnica Lazada u jugoistočnoj Aziji ponudit će popuste i izvan Kine tj. u Singapuru, Maleziji, Indoneziji, Tajlandu i Vijetnamu.
Međutim, Dan samaca u Kini je daleko najljepši.
Biznis.ba