Novi obrok bi sadržao "McChicken" ili "McDouble", kao i četiri komada piletine, pomfrit i piće, prenosi CNBC.
Potencijalna nova ponuda dolazi u vrijeme kada brojni potrošači sa niskim primanjima počinju manje da troše, što naročito važi za brendove brze hrane.
"Potrošači su i dalje diskriminisani sa svakim dolarom koji potroše jer se suočavaju sa povišenim cijenama u svakodnevnoj potrošnji, što stvara dodatni pritisak na industriju restorana brze usluge", rekao je izvršni direktor kompanije Chris Kempczinski.
Američki gigant je nedavno saopštio da su njegovi kuhari napravili "veći, zasitni hamburger" u pokušaju da povećaju prodaju, prenosi Bloomberg.
Novi proizvod će prvo biti predstavljen na određenim tržištima kako bi se testirala njegova privlačnost na globalnom nivou.
Kompanija je u decembru predstavila planove za podsticaj rasta fokusiranjem na osnovne stavke menija.
Do sada je pokrenula reklamnu kampanju koja ističe poboljšanja u sendvičima Big Mc i dupli Cheeseburger.