NextTech Innovation Stage će okupiti medijske startupove i investitore iz cijelog svijeta na GMC-u
ADNEC Grupa i novinska agencija Emirata (WAM) potvrdili su da će NextTech Innovation Stage drugu godinu zaredom ugostiti medijske startupe iz cijelog svijeta na ovogodišnjem Globalnom medijskom kongresu (GMC), koji se održava u Abu Dhabiju od 14. do 16. novembra.
Kao glavni događaj na Bliskom istoku za medijske startupove i investitore, The NextTech Innovation Stage dat će startupima u ranoj fazi platformu na kojoj mogu prikazati svoja rješenja i sposobnosti pred stručnjacima iz medijske industrije i investitorima, navodi WAM.
S 25 startupa u ranoj fazi i fazi rasta iz cijelog svijeta, učesnici će prikazati svoja rješenja, koristeći umjetnu inteligenciju AI, kompjutersko učenje, AR/VR, održiva medijska rješenja, inovativne metode proizvodnje sadržaja i širok raspon drugih tehnoloških aplikacija za medijsku industriju. Ovi će startupi dobiti pristup vodećim imenima medijske industrije i investitorima, nudeći im priliku da kataliziraju svoje puteve rasta, umreže se i stvore partnerstva.
U sklopu ove platforme bit će održano i takmičenje GMC NextTech Pitch na kojem će takmičari svoje proizvode i usluge predstaviti vodećim investitorima, ključnim dionicima, kompanijama rizičnog kapitala i stručnjacima iz industrije. Žiri koji će biti sastavljen od stručnjaka iz kompanija Huawei, Tecom Group, Abu Dhabi SME Hub, Plug Play i The Collective Hub ocjenjivat će njihove tehničke performanse, održivost njihovih proizvoda i njihov potencijal na tržištu.
Nakon takmičenja organizatori će dodijeliti nagrade, pri čemu će prvo mjesto dobiti novčanu nagradu od 50.000 AED za podršku poslovnom rastu, drugo mjesto dobit će članstvo u Dubai Media Cityju, platformi koja omogućuje poduzetnicima i startupima sljedeću fazu rasta, a treće mjesto dobit će besplatan štand za izlaganje na Global Media Congressu sljedeće godine.
Mohammed Jalal Al Rayssi, predsjednik organizacijskog odbora GMC-a i generalni direktor WAM-a, rekao je da na prenatrpanom tržištu, startupima je potrebna što veća izloženost.
- Nakon prošlogodišnjeg uspjeha, ponovno smo željeli medijskim startupima iz cijeloga svijeta dati priliku da se lično upoznaju s kreatorima promjena i investitorima koji transformiraju medijski krajolik. GMC nastoji oblikovati budućnosti medijske industrije, a okupljanjem inovativnih kompanija i profesionalaca u industriji, nadamo se da ćemo ubrzati mnoga partnerstva koja će definisati sektor u godinama koje dolaze – poručio je on.
Humaid Matar Al Dhaheri, generalni direktor i izvršni direktor ADNEC Grupe izrazio je zadovoljstvo što se ove godine na Innovate Stageu pridružila grupa od 25 startupa.
- Radujem se što ću vidjeti kakva su njihova revolucionarna rješenja za neke od najvažnijih izazova s kojima se medijska industrija suočava – rekao je Al Dhaheri.
(Biznis.ba/FENA)