Otvorilo im se i veliko rusko tržište nakon što su ga napustili mnogi evropski, japanski i korejski proizvođači
Savjetodavna tvrtka AlixPartners objavila je zanimljive podatke. Već u prvom kvartalu Kina je s 1,07 miliona izvezenih automobila prestigla Japan s 954.000 automobila, a slijede kao izvoznici Njemačka (840.000), Južna Koreja (750.000) i Meksiko (741.000).
Od 20,5 miliona automobila prodanih u Kini ove godine, 10,5 miliona vozila iz proizvodnih je pogona domaćih proizvođača – više od polovice.
VW, BMW i Mercedes sve više zaostaju na ovom važnom tržištu.
Vjerni krilatici Kina nije dovoljna domaći proizvođači probijaju se na svjetsko tržište i sve više pritišću europske proizvođače automobila na njihovim lokalnim tržištima.
Kineskim proizvođačima otvorilo se i veliko rusko tržište nakon što su ga napustili mnogi evropski, japanski i korejski proizvođači. Dok evropski proizvođači sanjaju o električnim automobilima koji koštaju oko 25.000 eura, kineski proizvođači već imaju modele koje na lokalnom tržištu prodaju za oko 10.000 eura, prenosi Revija HAK.
Biznis.ba