Njemačka željeznica (DB) platila je prošle godine ukupno 53,6 miliona eura obeštećenja putnicima zbog kašnjenja.
To je za jednu trećinu više nego prije dvije godine, a razlog je što je svaki četvrti voz na međunarodnoj liniji kasnio.
Ko se prošle godine žalio zbog kašnjenja, dobio je u prosjeku oko 20 eura, što je za evro više nego prije dve godine.
Svoje pravo na žalbu iskoristilo je 2,7 miliona putnika.
DB je najavljivala da će smanjiti stopu kašnjenja vozova, jer je 2017.gotovo svaki peti međunarodni voz kasnio, a prošle godine to je bilo čak svaki četvrti, što je rekordno loša vrijednost od 2015.godine.
Pored toga, prošle godine je 10 vozova dnevno otkazivano, a tokom čitave godine 3.500 vozova nije krenulo sa polazne stanice.
Kao razlog za toliki broj kašnjenja, DB navodi "brojne eksterne uticaje", prije svega vremenske prilike.
Pominje se i štrajk upozorenja u decembru, kao i zatvaranje pruge nakon požara u vozu u oktobru.
Ministar saobraćaja Andreas Ssojer je ljut na DB i poručuje da je Njemačkoj potrebna "željeznica svojih građana" koja zaslužuje to ime, a to znači da postaje tačnija i da pruža bolji servis, prenosi njemački dnevnik "Bild".
Biznis.ba / NN