Procjenjuje se da će oko četiri miliona Grka u 2019. godini kupiti proizvode i usluge putem interneta u vrijednosti većoj od pet milijardi eura.
Prema godišnjoj studiji o izgledima e-trgovine u Grčkoj, koju je izradio atinski Centar za istraživanje e-biznisa Eltrun, trend kupovine preko interneta će rasti iz godine u godinu.
"Očekuje se da će vrijednost e-trgovine direktno izmedju kompanija i potrošača, tzv. B2C trgovina, premašiti 5,0 milijardi evra, sa izgledima za još veći rast u narednim godinama, budući da se procjenjuje da će samo 40 posto grčkog stanovništva kupovati onlajn, što je vrlo niska stopa u odnosu na 70 -75 procenata na razvijenim evropskim e-tržištima", navodi se u izvještaju, a prenosi agencija ANA.
Vodeće kategorije u onlajn kupovinama Grka u periodu januar-septembar 2018. godine bile su: hotelske rezervacije (50 posto), usluge putovanja (46 posto), gotova hrana (43 posto), odjeća/obuća (42%), kompjuterska oprema (41%), elektronski uredjaji (40%), karte za zabavne sadržaje (39%), knjige (37%), prozivodi za kuću (36%)...
U istraživanju se ne očekuju bitnije promjene u 2019. godinu na ovoj rang listi.
Najveći rast u 2018. godini zabilježila je kategorija "naručivanja gotove hrane", čija je onlajn kupovina dostigla ukupno 500 miliona eura.
Prema rezultatima istraživanja, više od 7.000 grčkih kompanija će u 2019. godini nuditi proizvode i usluge preko neke e-prodavnice.
Izvještaj je zasnovan na istraživanjima Eltruna, podacima grčkog Zavoda za statistiku, Fondacije za ekonomska i industrijska istraživanja (IOBE) i na razgovorima sa tržišnim stručnjacima.
Biznis.ba