20+ godina
sa vama
Svijet

Zbog Unileverovog bojkota najviše gube Facebook i Twitter

Autor: Biznis.ba
unilever

Nakon što je potrošački gigant Unilever NV otkazao sve reklame u SAD-u na društvenim mrežama najviše su izgubili Facebook i Twitter.

Unilever NV je svoje reklame otkazao zbog zabrinutosti za govor mržnje na društvenim mrežama. Ovaj proizvođač Hellmann majoneze, Axe gela za tuširanje i drugih proizvoda je jedna od kompanija koja se nalazi na rastućoj listi koje povlače svoje oglase sa Facebooka i Instagrama.

Kompanija je reklamiranje zabranila i na Twitteru koji je pokušao da se bori sa uvredljivim postovima, a u posljednje vrijeme je zauzeo aktivniji stav od Facebooka u nekim slučajevima.

Dionice obje društvene mreže, i Facebooka i Twittera, su pale za 8,6 i 8,2 posto, prenosi Bloomberg.

Potpredsjednica Twittera za globalna rješenja klijenata Sarah Personette je rekla kako je misija ove društvene mreže da služi javnoj komunikaciji i da osigura povezanost između ljudi te pružanje i primanje autentičnih i tačnih informacija, kao i da omoguće ljudima da se izraze i budu slobodni.

Također je poručila da Twitter poštuje odluke svojih partnera, a da će nastaviti da radi i komunicira sa njima i za vrijeme ovog perioda (ukidanja reklama).

Biznis.ba

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba