Nova platforma koja će moći koristiti sve tri konfiguracije pogona prvo će biti primijenjena na CLA, čiji je prvi prototip dovršen u septembru prošle godine
Nakon što je procurila vijest kako će BMW zadržati benzinski M3, i iz Mercedesa dolaze potvrde o sličnim razmišljanjima.
Nema sumnje, opijenost električnom mobilnošću pomalo jenjava, pa su i u Mercedesu već jasno odlučili okončati deceniju, kako je rekao prvi čovjek kompanije Ola Källenius, “nešto fleksibilnije“ po pitanju modela pogonjenih klasičnim motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.
Strategija se mijenja, a to znači da će klasično pogonjeni modeli doživjeti iduću deceniju, ali uz zadržavanje aktuelne osnove. Naime, prvobitna ideja Mercedesa je bila preći na struju do 2030. godine. Källenius sada otkriva kako će plug-in hibridi i električni modeli do tada činiti tek polovinu prodaje, piše Autocar.
Källenius je ukazao na stalnu nejednakost cijena kao jedan od razloga sporijeg širenja električnih vozila nego što se očekivalo, sugerišući da će ona još neko vrijeme ostati skuplja od svojih ICE ekvivalenata.
Prema Mercedesovim studijama, potražnja za električnim vozilima uglavnom će biti u segmentima malih i srednjih automobila. Ipak, aktuelna A klasa tako ostaje u proizvodnji do 2026. godine, dok kompanija u tvornici u Rastattu priprema pogon za prihvat nove MMA platforme za električnog nasljednika.
Nova platforma koja će moći koristiti sve tri konfiguracije pogona prvo će biti primijenjena na CLA, čiji je prvi prototip dovršen u septembru prošle godine. Pokretat će je M282 benzinski motor koji će u Kini proizvoditi Geely te ga dijeliti i s modelima tog proizvođača.