U nekoliko američkih servisa je već ugrađen ovaj posebni skener koji će u nekoliko sekundi vlasniku omogućiti uvid u stanje vozila. Jedan od tih serivisa je Findlay Cadillac u Las Vegasu, ovlašćeni trgovac luksuzne marke automobila, koji koristi ovaj sistem obogaćen veštačkom inteligencijom za preglede automobila.
Findlay Cadillac u Hendersonu je prvi trgovac u Las Vegasu koji je instalirao automatizovani sistem pregleda vozila koji je razvio UVeye. Ova tehnologija je već implementirana u 300 prodajno-servisnih mjesta u SAD-u, značajno povećavajući efikasnost servisa i skraćujući vrijeme čekanja.
Kako navodi Revija HAK, proces je jednostavan i ne traje više od jednog minuta. Kupac prolazi kroz veliki skener koji snima više fotografija automobila iz svih uglova – uključujući i podvozje. Zatim slike analizira softver vještačke inteligencije, koji uočava sve nedostatke na spoljašnjosti, gumama i vidljivim mehaničkim komponentama, prenosi Autoblog rs. Otprilike 30-45 sekundi kasnije, kupac prima potpuni izvještaj o stanju vozila. U zavisnosti od nalaza, mehaničari tada mogu da riješe sve potencijalne probleme.
Kako javlja KTNV, proces bi mogao da se opiše kao skeniranje automobila magnetnom rezonancom. Emmanuel Epino, generalni direktor firme Findlay Cadillac, pohvalio je sistem koji podržava veštačka inteligencija jer je precizan, dodajući da pronalazi stvari koje ponekad njihovi tehničari možda čak i ne uspeju da pronađu.
Daniel Frandsen iz UVeyea je rekao da njihov automatizovani sistem pregleda vozila može brzo da otkrije nedostatke poput curenja ulja, što bi inače zahtevalo mnogo više vremena, odnosno da vozilo podigne i temeljito provjeri tehničar. Umjesto da reducira broj zaposlenih, ovaj sistem je stvorio dodatne poslove u servisima jer se pronalazi daleko više kvarova na automobilima, a neko mora da ih popravlja.