Nakon što je u ponedjeljak objavljeno da je iduće godine namjeravaju zatvoriti, direktor proizvodnje i logistike u firmi Gerd Walker u utorak je objasnio da posebna radna skupina traži rješenja za nastalu situaciju, a mogućnost dezinvestiranja je također se proučava.
Audi sastavlja Q8 e-tron električna SUV vozila u fabrici u Bruxellesu od 2018. Potražnja za ovim automobilima je u padu, a na ovom mjestu nije planirana proizvodnja nasljednika ovog modela. Također, nema druge ekonomične upotrebe ove biljke na vidiku, sažima Audijevu poruku njemačka štampana agencija dpa.
Prema Walkeru, u Audiju su proučavane mnoge mogućnosti. Analizirali smo više od 20 alternativnih poslovnih modela, o kojima smo transparentno razgovarali sa socijalnim partnerima, ustvrdio je. “Nažalost, nijedna se nije pokazala ekonomski isplativom i održivom”, dodao je.
Audi je već u julu upozorio da zatvaranje fabrike u Bruxellesu nije isključeno, no u ponedjeljak je izašlo u javnost da će iduće godine fabrika biti napuštena. U fabrici radi 3000 ljudi koji su se štrajkom oduprli ovoj najavi, a u glavnom gradu Bruxellesu održali su i proteste na kojima je učestvovao nekoliko hiljada ljudi.
Prema belgijskom zakonodavstvu, prije većih promjena u tvrtki potrebne su detaljne konzultacije između predstavnika uprave firme i zaposlenika. Posebna skupina ponovno će se sastati početkom oktobra u vezi zbivanja u fabrici Audi.
Audi je filijala njemačkog automobilskog diva Volkswagena, koji je već ovaj mjesec dospio na naslovnice s viješću da razmišlja o zatvaranju nekih pogona u Njemačkoj.
Ubrzanje proizvodnje električnih automobila u Europi rezultat je politike zelene tranzicije. Bruxelles si je postavio cilj zabraniti prodaju automobila s motorima na fosilna goriva do 2035. godine. No, prodaja električnih automobila lošija je od očekivanog.