Bio je to poseban dan u fabrici Bentley u okolini Krua u Engleskoj. Kada je posljednji motor W12 bio završen, ugasile su se mašine i svi radnici su zajedno s upravom kompanije otišli na ručak. Mehaničari koji rade na proizvodnji motora dobili su simboličan klip motora kao uspomenu na 21 godinu izrade.
"Trebalo bi da budemo ponosni na ovaj motor, doveo je Bentley na vodeću poziciju u svijetu" rekao je Andreas Lehe, član uprave kompanije.
Kada je W12 motor predstavljen 2003. godine, postigao je svjetski uspjeh. Sastojao se od dva V6 motora izrađena ručno.
Iz njega je bilo moguće dobiti oko 550 konjskih snaga, a radnicima je trebalo oko sedam sati da sastave otprilike 2600 dijelova u savršeni milozvučni orkestar, prenosi B92. S vremenom je snaga rasla, a modeli koji su se okoristili ovim motorom su Continental GT, Flying Spur te SUV Bentayga.
Koliko je brz W12 pokazao je i finski reli vozač Juha Kankunen kada je u zimu 2011. srušio svjetski rekord na ledu s Bentleyjem GTC Supersports.
Bentley već ima novi motor za svoje buduće modele. Riječ je o V8 motoru kao dijelu hibirdnog sistema.