nova generacija

BMW predstavio "uličnu raketu" od 727 KS

Autor: Biznis.ba
BMW predstavio "uličnu raketu" od 727 KS
Foto: X

Nova generacija modela BMW M5 pod kodnim imenom G90, konačno je ugledala svjetlost dana. Novi BMW M5 je Plug-in Hybrid, čiji pogonski sistem razvija maksimalnu snagu od 727 KS (534 kW) i maksimalni obrtni moment od 1.000 Nm.

M-GmbH još jednom je zasijao punim sjajem. Bavarski proizvođač je odlučio da na "Goodwood Festival of Speed" predstavi novu generaciju supersportske limuzine srednje više klase - M5 (G90).

Srce pogonskog sistema je BMW M Hybrid V8, koje je transplantirano iz hibridnog takmičarskog vozila koje se takmičilo u serijama WEC i Le Mans. Ispod haube je benzinski 4.4-litarski V8 motor, koji razvija maksimalnu snagu od 585 KS (430 kW). Benzinski motor je podržan od strane elektromotora snage 197 KS (145 kW). Bazna verzija ima maksimalnu brzinu ograničenu na 250 km/h.

Za ubrzanje iz mjesta do "stotke" potrebno mu je 3,5 sekundi, što je, s obzirom na masu automobila od 2.345 kg, rezultat za svako poštovanje. U BMW ističu, da su velika unapređenja urađena na oslanjanju automobila, što će obradovati sve one koji preferiraju dinamičnu vožnju. U Munchenu je potvrđena i karavanska verzija BMW M5 Touring (2024), koja će imati identičan pogonski sistem i performanse, kao i sedan.

Novi BMW M5 svojim izgledom ne krije svoje gene. Automobil spolja impresionira svojim agresivnim dizajnom, ništa ne krije i već na prvi pogled je jasno da automobil pršti od snage. Prednjim dijelom dominiraju ogromni otvori za dovod vazduha, a pozadi odmah primjećujemo četvorocjevni izduvni sistem i masivan difuzor, prenosi "AutoMagazin". Trag točkova pozadi je proširen za čak 4 centimetara, a naprijed za čak 7 centimetara. Bez bočnih retrovizora, novi BMW M5 je širok skoro 2 metra (1.970 mm). Sa impresivnom dužinom od 5.099 mm i visinom od 1.510 mm, automobil izgleda moćno iz svih uglova.

Naravno, tu je i paket M-Performance, koji uključuje dijelove izrađene od ugljenika i kovane felne od lake legure.

Dizajn enterijera prati dizajnerski jezik koji smo vidjeli u "civilnom" serijom 5. Kao što smo očekivali, unutrašnjost nudi atmosferu motorsporta, o čemu svjedoče nove boje stilskog osvjetljenja, dekorativni elementi na vratima, na volanu, na instrument tabli, kao i sportska sjedišta.

Cijena nove generacije modela BMW M5 u Njemačkoj startuje od 144.000 evra. Karoserijska verzija M5 Touring stiže krajem tekuće godine.