Kineski proizvođač

BYD planira udvostručiti broj autosalona u Evropi

Autor: Biznis.ba
BYD planira udvostručiti broj autosalona u Evropi
Foto: X.com

Kineski proizvođač električnih i hibridnih vozila BYD planira znatno proširiti prodajnu mrežu u Evropi do kraja 2026. godine, izjavila je direktorica za evropsko tržište Maria Grazia Davino.

“Do kraja 2025. godine imat ćemo 1.000 prodajnih mjesta u Evropi, a iduće ćemo godine tu brojku udvostručiti”, rekla je Davino u ponedjeljak.

“U skladu s uspješnim konkurentima, moramo osnažiti našu prisutnost na tržištu i približiti se i europskim kupcima”, poručila je Davino koja vodi poslovanje kineske kompanije u germanofonim zemljama, te u istočnoj Evropi i u Skandinaviji.

BYD već ima dugoročnu strategiju lokalizacije za Evropu i već je prisutan u 29 država, podsjetila je.

“Proširenje na zrelo tržište poput Evrope vrlo je važan projekt koji zahtijeva znanje, predanost, ulaganja i resurse”, zaključila je čelnica kineske kompanije.

BYD trenutno planira proizvoditi električna vozila namijenjena europskom tržištu u Mađarskoj i već gradi pogon u Szegedu koja bi trebala početi s proizvodnjom krajem godine.

U planu je i fabrika u Turskoj, a Španija je glavni kandidat za lokaciju trećeg pogona zbog relativno niskih troškova proizvodnje i zelene energetske mreže, prema navodima neimenovanog izvora u oktobru, javlja SEEBiz.

U Turskoj namjeravaju krenuti s proizvodnjom u 2026. godini, s kapacitetom pogona od oko 500.000 vozila godišnje.

BYD namjerava u Evropi proizvoditi više električnih automobila pa bi na Starom kontinentu trebao proizvoditi i baterije, smatra posebni savjetnik kineskog diva Altavilla.

Na pitanje razmatra li BYD gradnju još fabrika u Evropi, posebni savjetnik Alfredo Altavilla kompanije istaknuo je krajem rujna da bi na Starom kontinentu trebali proizvoditi i baterije.

“Nema smisla ulagati u sklapanje automobila (u Evropi) i dopremati baterije iz Kine”, rekao je savjetnik BYD-a na konferenciji automobilske industrije u Milanu. BYD tek treba odlučiti hoće li dati prednost trećem postrojenju za sklapanje automobila ili proizvodnji baterija jer je trenutno fokusiran na pokretanje proizvodnje u Mađarskoj.

Kompanija uzima u obzir sve europske zemlje za moguća daljnja ulaganja i interakciju s vlastima, naglasio je tada Altavilla.

“Odabir nove lokacije određuje nekoliko čimbenika, poput troška energije, koji objektivno spada među najvažnije faktore konkurentnosti budući da i tvornice automobila i tvornice baterija troše puno energije”, pojasnio je.

U razdoblju od januara do septembra BYD je u Europi prodao 80.807 vozila, više nego trostruko više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, budući da su uz potpuno električne automobile u ponudu uvrstili i hibride.