Kineski Chery želi da počne sa proizvodnjom automobila u Evropi i po nekim izvorima za to bi mogao da koristi fabriku u Barceloni, koju je Nissan zatvorio 2021.
Otkako je Nissan zatvorio fabriku, tamo radi lokalni proizvođač električnih motocikala Silence, kao i inženjerske grupe QEV i EV Motors. Kako stvari sada stoje, EV Motors ima potpunu korporativnu kontrolu i angažovan je u pregovorima sa Cheryjem.
Regionalna vlada Katalonije šalje poslovne predstavnike u Kinu ove nedelje da razgovaraju sa direktorima kompanije Chery.
Ostaje nejasno da li će španska vlada ponuditi bilo kakvu pomoć Cheryu, ali otvara dva tendera ove godine, pozivajući kompanije da zatraže ukupno 1,7 milijardi eura zajmova i grantova za proizvodnju električnih vozila, prenosi Autoblog rs.
Još nije jasno koje modele bi Chery pravio u Evropi ni koliko jedinica očekuje da će proizvoditi godišnje.
Kineski proizvođač automobila je bio u pregovorima i sa italijanskom vladom jer je razmišljao da tamo uspostavi svoju evropsku bazu. Izvori su za Auto News rekli da, iako Chery ostaje u kontaktu sa vlastima u Italiji, dobio je malo povratnih informacija i čini se da sada favorizuje Španiju.