Crystal Center Display: Stvaranje iluzije da sadržaj lebdi u zraku
Continental je na sajmu CES 2024 u Las Vegasu predstavio Crystal Center Display: zaslon automobila potpuno je integrisan u kristal i, zahvaljujući svom poluprozirnom izgledu bez okvira, otvara potpuno nove mogućnosti luksuznog dizajna interijera.
Zaslon promjera deset inča temelji se na najnovijoj MicroLED tehnologiji, koja je već ranije omogućila potpuno nove vrijednosti svjetline i kontrasta. MicroLED ploča ugrađena je u umjetnički izrađeno kristalno tijelo, stvarajući iluziju da sadržaj lebdi u zraku - teško da može luksuznije, prenosi Index.
Continental je, u saradnji sa Swarovski Mobilityjem, razvio jedinstvenu kombinaciju automobilskog zaslona i pravog kristala te mu je odmah dodijeljena Innovation Award Honoree, za izvanredan dizajn proizvoda. Zaslon, koji je neprimjetno ugrađen u vrhunski kristal, stvara iluziju da prikazani sadržaj slobodno lebdi u kristalu.
"S Crystal Center Displayem kao centralnim elementom namjerno se želimo izdvojiti od prethodno poznatog dizajna interijera kako bismo predstavili novi i emocionalni pogled za buduća premium vozila", kaže dr. Boris Mergell, voditelj Continentalove poslovne jedinice za korisničko iskustvo (UX).
"Napuštamo jednostavnu prezentaciju informacija u smjeru visoko personalizovanog korisničkog iskustva."
Za prosječnog potrošača sve ovo može biti besmislica, ali ne i za klijentelu koja voli luksuz. Ovo otvara potpuno nove horizonte dizajnerima automobila za interpretaciju minimalističkih, ali istovremeno luksuznih koncepata interijera.
Virtuelni sistemi pomoći izgledaju prirodnije i živahnije nego ikad prije zahvaljujući svom poluprozirnom i slobodno lebdećem zaslonu. Interakcija između ljudi i vozila (tzv. sučelje čovjek-stroj) postaje ključni element emocionalnog iskustva marke.
"Crystal Center Display je impresivan rezultat kombinacije brojnih proizvodnih i procesnih tehnologija, koje smo sa Continentalom spojili kako bismo implementirali ovaj vizualno i tehnički impresivan element dizajna", objašnjava Peter Widmann, direktor Swarovski Mobilityja.
"Naš kristal postaje puno više od pukog vizualnog elementa dizajna u interijeru. Korisnici ga doživljavaju kao centralnu interakcijsku površinu u vozilu."
Poseban izazov za Continentalove inženjere bio je osvijetliti obojeno kristalno tijelo sa zaslonom i spojiti ga u bešavnu jedinicu. Prikazani sadržaj stvara iluziju slobodnog lebdenja u kristalu. Kako bi to postigao, Crystal Center Display koristi naprednu MicroLED tehnologiju. MicroLED zasloni imaju samoosvjetljavajuće piksele i nude značajno veću svjetlinu i bolje vrijednosti kontrasta od usporedivih tehnologija.