njemački automobilski div

Dobit BMW-a potonula zbog slabije prodaje u Kini

Autor: Biznis.ba
Dobit BMW-a potonula zbog slabije prodaje u Kini
Foto: Unsplash

Njemački automobilski div BMW suočio se s velikim izazovima u trećem tromjesečju zbog manje prodaje, posebice u Kini, te brojnih opoziva.

Prihodi od prodaje pali su za gotovo 16 posto na godišnjoj razini, na 32,4 milijarde eura, dok je dobit pala za 84 posto, na 476 miliona eura, objavila je danas firma.

Poslovanje između jula i septembra, kako prenosi francuska novinska agencija AFP, negativno je iznenadilo i analitičare, koji su očekivali pad ključnih poslovnih pokazatelja, ali ne toliki. Sve lošiji rezultati njemačkog proizvođača vrhunskih vozila još su jedan pokazatelj krize u evropskom automobilskom sektoru.

Firma, koja je također poznata po markama Rolls-Royce i Mini, isporučila je 13 posto manje automobila u trećem tromjesečju nego godinu ranije, pri čemu su isporuke trgovcima pale za čak 30 posto na ključnom kineskom tržištu.

Kako ističu iz firme, izazovi su bili zaista veliki, a najveći je slaba potražnja u Kini. Dodatne probleme predstavljalo je 1,5 miliona opoziva vozila zbog kvara na kočionom sistemu, prenosi SEEbiz.

Izvršni direktor BMW-a Oliver Zipse ostaje optimist uprkos lošim kvartalnim rezultatima. “U posljednjem kvartalu ove godine vraćamo se većim primanjima i pratimo zacrtani cilj za cijelu godinu”, naglasio je.