Auto

Ford pokreće treću smjenu za proizvodnju Bronca i Rangera

Autor: Biznis.ba
Ford pokreće treću smjenu za proizvodnju Bronca i Rangera
Foto: Unsplash

Ford je najavio promjene u proizvodnji modela Bronco, Ranger i F-150 Lightning. Bronco, Ranger i njihove varijante Raptor.

Toliko su popularni da je proizvođač morao dodati treću proizvodnu smjenu u pogonu za sklapanje u Michiganu kako bi održao korak s potražnjom. To će ostati na snazi ​​u doglednoj budućnosti.

Time je marka sa centrom u Dearbornu otvorila gotovo 900 novih radnih mjesta, jer je za novododanu treću smjenu potrebna radna snaga od ukupno 1600 ljudi. Preostalih 700 zaposlenika čine postojeći Fordovi radnici iz Ford Rouge Complexa.

Kasnije ove godine, Ford će napraviti dodatne promjene kako bi podržao povećanu proizvodnju Rangera i Bronca. Na kraju će tri posade (koje rade u dvije smjene) proizvoditi vozila sedam dana u sedmici u pogonu za montažu u Michiganu. To je možda i dobra vijest za Evropljane, jer do sada se tvrdilo kako će na Stari kontinent doći vrlo ograničen broj vozila. Nove količine možda promijene tu odluku.

Iako je ovo dobar znak za uspjeh kompanije, hvaljeni F-150 Lightning priča drugačiju priču. Ford je najavio da će smanjiti proizvodnju električnih kamiona, a Rouge Electric Vehicle Center će usporiti proizvodnju na jednu smjenu od 1. aprila.

U oktobru su izvještaji sugerisali da Ford smanjuje proizvodnju zbog sve manje potražnje. Dok Ford ponosno tvrdi da je Lightning najprodavaniji električni kamionet u Americi, to ne skriva činjenicu da je prodaja pala za 45.8% u trećem kvartalu 2023.

Kao rezultat toga, 700 zaposlenika bit će prebačeno u tvornicu za sklapanje u Michiganu, dok će ostali biti postavljeni na različite uloge u kompleksu Rouge ili premješteni u tvornice u vlasništvu Forda u jugoistočnom Michiganu. Kompanija napominje da bi neki mogli prihvatiti "Posebni poticajni program za penzonisanje", koji potpada pod ugovor Ford-UAW iz 2023. godine.

Ford koristi svoju "fleksibilnost proizvodnje kako bi kupcima ponudio izbor dok uravnotežuje rast i profitabilnost", rekao je CEO Jim Farley. "Vidimo svijetlu budućnost za električna vozila za određene potrošače, posebno s našim nadolazećim digitalno naprednim električnim vozilima i pristupom Teslinoj mreži punjenja koja počinje u ovom kvartalu."

Prošle godine Ford je rekao da je izgubio 36.000 dolara na svakom prodanom električnom vozilu, priznajući da mnogi potrošači nisu voljni platiti traženu cijenu. Međutim, financijski direktor tvrtke John Lawler rekao je da to ne znači da segment ne raste. "Preuzet je narativ da električna vozila ne rastu, ali to nije točno; ona rastu. Samo rastu sporije od industrije i, iskreno, to smo i očekivali."

Čak se i trgovci bore s prodajom električnih vozila, a mnogi proizvođači automobila počinju preispitivati ​​svoje strategije električnih vozila. Ford kaže da će sada ponuditi "pravu mješavinu" hibrida i električnih vozila te se usredotočiti na profit.