U Hrvatskoj je u januaru prodan 4461 novi automobil, što je 33 posto više nego lanjskog januaru kada ih je prodano 3346, podaci su koje u ponedjeljak donosi Promocija plus, na temelju evidencije o registracijama.
Vodeća je marka Škoda, koja je na prvom mjestu i zaključila prošlu godinu, sa 616 novoregistrovanih automobila, što predstavlja tržišni udio od 13,82%. Na drugom je mjestu Opel, dok vodeću trojku očekivano kompletira Volkswagen.
Dvije su japanske marke odlično ušle i u ovu godinu. Tako je Toyota na visokom 4. mjestu, a prati je Suzuki, koji je registrovao samo jedan automobil manje.
I dalje odlično ide prodaja luksuznih marki. Tako su u Top 10 BMW i Audi, a više je od sto automobila prodao i Mercedes. U januaru je registrovan i jedan novi Bentley.
Primjetni su i prvi značajniji prodajni rezultati kineske marke Geely, koja je prodala 18 novih automobila.
Što se tiče modela, vodeća je Opel Corsa sa značajnih 7 posto tržišnog udjela, a i dalje se odlično prodaju Škoda Octavia te Suzuki SX4.
Konačno, što se tiče tipa pogona, i dalje dominiraju benzinski modeli, koji čine gotovo polovicu prodaje, odnosno 46%, a slijede hibridi s 30,4%. Dizel je pao na svega 18%, dok električni automobili čine vrlo niskih 2,2% prodaje u januaru.