Auto-kompanija Hyundai Motor ima za cilj da do 2030. dostigne 5,55 miliona godišnje globalne prodaje, što bi bio rast od 30 posto u odnosu na 2023. godinu, saopštila je kompanija u sredu na Danu investitora za 2024.
Južnokorejski proizvođač automobila takođe ima za cilj da proda dva miliona električnih vozila (EV) godišnje širom svijeta do 2030. godine, prenosi Anadolu Agency.
Hyundai do tada planira da ponudi punu liniju od 21 EV modela i proširi ponudu hibrida na 14 modela.
Kompanija će uložiti 120,5 biliona vona (90,3 miliona dolara) do 2033. godine kako bi podržala ove inicijative ili strategiju „Hyundai Way“, uključujući razvoj novih tehnologija baterija i mogućnosti autonomne vožnje.
Kompanija nastoji da poboljša svoju poziciju „promjene igre“ širenjem izvan proizvodnje vozila, rekao je Jaehoon Chang, predsednik i izvršni direktor kompanije Hyundai Motor Company.
„Namjeravamo da se transformišemo u kompaniju koja može da održi globalno liderstvo u eri energetske tranzicije“, dodao je on.
Hyundai Motor Group je postao jedan od tri najveća proizvođača automobila na svetu sa godišnjim obimom globalne prodaje od 4,21 miliona jedinica u 2023. godini.