Alternator generiše električnu energiju za napajanje uređaja i takođe puni akumulator.
Što više električne energije alternator mora da proizvede, to će teže ispunjavati svoju funkciju, a motor sa unutrašnjim sagorijevanjem mora raditi pod povećanim opterećenjem kako bi ga napajao.
To utječe i na potrošnju goriva.
Ovdje važi osnovno pravilo: snaga od 100 vati povećava potrošnju za 0,1 litar goriva ili 0,1 kWh električne energije na 100 kilometara.
Na primjer, ako su uključeni grijači za vjetrobransko staklo (800 W), sjedište (100 W), volan (50 W) i retrovizore (40 W), a mobilni telefon se puni (10 W), platićete dodatni novac za benzin na putovanju dugom 400 kilometara.
Njemački auto-klub (ADAC) preporučuje uključivanje električnih potrošača samo kada je to zaista potrebno, prenosi b.92.
Isključivanjem grijanja vjetrobranskog i zadnjeg stakla nakon što su obavili svoju funkciju, možete značajno uštedjeti.
Ipak, nemojte da štedite na onim sistemima i uređajima koji su neophodni za bezbjednu vožnju.