Nakon što je 2023. prvi put prodao više od 10.000 automobila, 2024. godina je za Lamborghini bila još bolja. Potražnja je naime porasla za 6 posto, na ukupno 10.687 vozila.
U Evropi, na Bliskom istoku i u Africi isporuka je porasla za 6 posto na 4.227 automobila, dok su u Americi isporuke povećane za 7 procenata na 3.712 vozila. U azijsko-pacifičkom regionu, isporuke su porasle 3 procenta na 2.748 jedinica.
Treba napomenuti da je Urus rasprodat do 2026. godine, dok se nove porudžbine za Revuelto neće realizovati do 2027. godine.
Temerario nije doprinio da Lamborghini obori rekord u 2024. jer proizvodnja njegovog prethodnika tek treba da se završi. Poslednji primjerci Huracana u verzijama Sterrato, Evo Spyder, Tecnica, STO i STJ bit će isporučeni kasnije ove godine.
Kada potpuno novi model stigne na montažnu traku, kompanija će proizvoditi samo plug-in hibridne modele. Temerario i Urus su V8 PHEV, dok Revuelto ima V12 motor u pogonskom PHEV sistemu.
Šef Lamborghinija Stefan Vinkelman je nedavno najavio da je planirano proširenje asortimana odloženo za godinu dana. Najavljen od strane Lanzador koncepta, četvrti model će tako stići 2029. a ne 2028. Kada stigne, Lanzador će postati prvi potpuno električni model brenda, prenosi Autoblog.
U intervjuu za Motor1 prošlog novembra, Lamborghinijev šef je predvidio da će prodaja Lanzadora biti „manje-više na istom nivou“ kao i Temerarija. Dodao je da će Urus uvijek biti najprodavaniji dok će Revuelto biti najrjeđi među modelima.