Stellantis je potvrdio da neće prodati brend Masserati, uprkos ranijem upozorenju izvršnog direktora Carlosa Tavaresa da će zatvoriti proizvođače automobila koji ne posluju profitabilno.
"Stellantis ponovo potvrđuje nepokolebljivu predanost svetloj budućnosti Maseratija kao jedinstvenog luksuznog brenda među 14 brendova Stellantisa", kaže se u izjavi proizvođača automobila, dok takođe ponovo potvrđuju predanost celom portfelju brendova.
Kako podsjeća Index.hr, prije nekoliko dana Tavares je izjavio novinarima: "Ako ne zarađuju, zatvorit ćemo ih." Dodao je: "Ne možemo si priuštiti brendove koji ne donose profit."
Tavares je takođe za Bloombergovu televiziju rekao: "Brendovi su ovde da bi se iskoristili. Ako nisu u stanju unovčiti vrijednost koju predstavljaju, onda će odluke biti donijete."
Izjava šefa Stellantisa je uslijedila nakon što su profiti grupe, koja također poseduje Peugeot, Opel, Fiat i drugo, znatno opali, prenosi Autoblog rs. Kompanija ne objavljuje rezultate za pojedinačne brendove, osim za Masserati, koji je za prvu polovinu godine prijavio prilagođeni operativni gubitak od 82 miliona eura.
Neki analitičari su ranije napominjali da bi Masserati mogao ići na prodaju, dok bi neki drugi brendovi poput Lancije ili DS-a mogli biti u opasnosti od ukidanja, s obzirom na njihov marginalni doprinos ukupnoj prodaji grupe.