Ako je u nekom automobilu vozač u fokusu, onda je to najnoviji Ferrari. Za razliku od McLarena F1 čiji autor Andy Murray je promovisao 1+2 koncept sjedenja, u Ferrariju su išli s idejom totalne minimizacije. A to je značilo nemogućnost dijeljenja užitka vožnje sa suvozačem.
To je za Top Gear potvrdio Ferrarijev šef dizajna Flavio Manzoni rekavši da je F80 inicijalno trebalo da bude jednosjed. To bi dovelo do ultra uske kabine i stvaranja "vrlo radikalnih proporcija“. Ipak, izbor V6 motora i još neka rješenja su omogućili na kraju ugradnju dodatnog sjedišta, prenosi Index.hr.
Koliko je Ferrariju važan vozač, potvrđuju i fotografije enterijera automobila, gde je suvozačevo sjedište izvedeno u crnoj boji. Sjedište suvozača je pomjereno unazad, pa je time omogućeno smanjenje širine kabine.
Podsjetimo, primenom karbona u Ferrariju su uspeli da zadrže masu vozila na odličnih 1525 kg.