odgovor na brojne izazove

Nio lansira svoj prvi hibridni model: Neće ga prodavati u Kini

Autor: Biznis.ba
Nio lansira svoj prvi hibridni model: Neće ga prodavati u Kini
Foto: Nio.com

Kineski proizvođač električnih vozila Nio planira lansirati svoj prvi hibridni model 2026. godine i navodno će ga prodavati samo na inozemnim tržištima, uključujući Bliski istok, sjevernu Afriku i Evropu.

Nio je do danas proizvodio samo čisto električna vozila. Sada je odlučio proizvesti hibridno vozilo kako bi odgovorilo na izazove s kojima se suočavaju kineske firme koje prodaju električna vozila na stranim tržištima, jer su strana tržišta postavila trgovinske barijere i sporije instaliraju uređaje za punjenje.

Razvoj hibrida s produženim dometom, pod brendom Firefly, navodno proizlazi iz sugestija Niovog glavnog investitora, investicijskog fonda iz Abu Dhabija CYVN Holdings, koji je rekao da bi to moglo povećati prodaju na tržištima Bliskog istoka, gdje još nema infrastrukture za masovno korištenje električnih vozila.

Vozilo bi trebalo biti lansirano krajem 2026., a isporuke će započeti 2027. godine. Model se neće prodavati u Kini, gdje će Nio nastaviti nuditi samo električna vozila s baterijama koje se mogu zamijeniti.

Kineski medij Yicai prvi je prošle sedmice izvijestio o planu firme Nio da razvije hibridni model, ali firma to još nije potvrdila. Iz Nia su samo rekli da će Firefly koristiti čistu EV tehnologiju prenose Financije hr.

Nio će 21. decembra predstaviti prvi model pod markom Firefly, prenosi Reuters. Firma računa na to da će se model dobro prodavati na evropskom tržištu jer ima dizajn koji zadovoljava preferencije evropskih potrošača za okretnim malim automobilima.

Europska unija je uvela nove carine od više od 20 posto na Niova električna vozila za sljedećih pet godina povrh postojećih uvoznih carina od 10 posto. Iako električna vozila kineske proizvodnje podliježu carinama, hibridi su još uvijek izuzeti, što potiče planove za izvoz hibrida u Europu.

Nio je 2023. primio 2,03 milijarde eura ulaganja od CYVN Holdingsa, što je značajno smanjilo pritisak na likvidnost kineskog proizvođača automobila, koji se borio s pokrićem dok je pokušao više ulagati u istraživanje i razvoj. Nio je u februaru 2024. godine za CYVN pristao licencirati svoju tehnologiju za električna vozila.