Nissan odlučio da prestane sa ulaganjem u nove benzinske i dizelske motore
Dok Toyota, Mazda i Subaru udružuju snage na razvoju motora sa unutrašnjim sagorijevanjem sljedeće generacije, jedan drugi japanski proizvođač automobila je zauzeo radikalno drugačiji pristup odlučivši da prestane da ulaže u nove benzinske i dizelske motore.
Nissan kaže da je praktično završio trošenje novca na novu SUS tehnologiju. Australijski magazin Drive je razgovarao sa višim potpredsjednikom kompanije i glavnim direktorom za planiranje za region Afrike, Bliskog istoka, Indije, Evrope i Okeanije (AMIEO) o tome šta je pred nama. Fransoa Bejli je upitan da li Nissan ima namjeru da razvija nove motore sa unutrašnjim sagorijevanjem: „Naša budućnost je EV. Ne ulažemo u nove SUS motore, to je sigurno.“
On je dalje pomenuo da će se prelazak sa konvencionalnih automobila na potpuno električne modele obaviti kroz Nissanovu e-Power tehnologiju. To je hibridna postavka gdje motor sa unutrašnjim sagorijevanjem radi kao generator za punjenje baterije.
Da bi maksimalno povećao uštedu goriva u ovim hibridnim automobilima, Nissan želi da poveća termičku efikasnost motora sa unutrašnjim sagorijevanjem na impresivnih 50 procenata, prneosi Autoblog rs. Nissan radi na tehnologiji već nekoliko godina, a početkom 2021. je najavio da je prototip e-Power postigao prekretnicu tokom testiranja.
Samo zato što Nissan više ne ulaže novac u potpuno nove motore, to ne znači da će se prelazak na samo EV liniju desiti preko noći. Bejli je istakao da su propisi o emisiji i dalje razlićiti u različitim dijelovima svijeta, pa su tako u Africi automobili Euro 2 i dalje legalni.
Nissan će uskladiti svoj portfolio sa regionalnim zahtjevima, tako da će nestanak SUS-a biti postepen. Aktuelni motori će vjerovatno biti unaprijeđeni da bi ispunili strože propise.