Strategija

Nissan planira povećati prodaju za milion vozila i smanjiti troškove proizvodnje EV-a do 2030.

Autor: Biznis.ba
Nissan planira povećati prodaju za milion vozila i smanjiti troškove proizvodnje EV-a do 2030.
Foto: Ilustracija

Nissan cilja na dodatnih 1 milion prodaje vozila u sljedeće tri godine i smanjenje troškova proizvodnje električnih vozila za 30% do 2030., objavio je japanski proizvođač automobila u ponedjeljak.

U novom srednjoročnom poslovnom planu, Nissan je također rekao da će lansirati 30 novih modela do fiskalne godine 2026., od kojih će 16 biti elektrificirano. Cilj mu je da troškovi EV i motora s unutarašnjim sagorijevanjem dostignu paritet do 2030.

"Ovaj plan će nam omogućiti da idemo dalje i brže u povećanju vrijednosti i konkurentnosti", rekao je predsjednik i izvršni direktor Nissana Makoto Uchida u izjavi, prenosi CNBC.

"Suočen s ekstremnom nestabilnošću tržišta, Nissan poduzima odlučne mjere vođene novim planom kako bi osigurao održivi rast i profitabilnost."

Proizvođač automobila također je rekao da cilja na maržu operativne dobiti od više od 6% do kraja fiskalne 2026., kao i na "dugoročni profitabilni rast".

U okviru dvodijelnog plana nazvanog The Arc, Nissan je rekao da će nastojati osigurati rast količine kroz "prilagođenu regionalnu strategiju" i pripremiti se za ubrzanu tranziciju na EV balansiranjem svog portfelja između EV i automobila s unutrašnjim sagorijevanjem, rastućih količina na glavnim tržištima i financijska disciplina.

To će biti podržano "pametnim partnerstvima, poboljšanom konkurentnošću električnih vozila, diferenciranim inovacijama i novim izvorima prihoda.", prenosi SEEbiz.

Nissan je rekao da bi ova strategija mogla donijeti potencijalne prihode od 2,5 triliona jena (16 milijardi dolara) od novih poslovnih prilika do fiskalne 2030. godine.