
Alfa Romeo Giulia spremna je za veliku transformaciju, prelazeći iz svoje tradicionalne limuzinske forme u potpuno novi crossover dizajn.
Dijeljenje platforme sa novim Stelviom, koji se očekuje kasnije ove godine, znači da će sljedeća generacija donijeti napredniji enterijer, AI-tehnologije i poboljšane sisteme asistencije vozaču.
Dizajnerska rješenja za oba modela sada su finalizovana, a izvršni direktor kompanije potvrdio je novi stilski pravac modela Giulia.
Brži i viši – ali ne tipičan crossover
Santo Fićili, novi izvršni direktor Alfa Romea (koji nadgleda i Masserati), u intervjuu za francuski L’Argus otkrio je da će Giulia dobiti "novi dizajn i novu vrstu karoserije".
Iako nije ulazio u detalje, potvrdio je da će nova Giulia i dalje dijeliti mehaničku osnovu sa Stelviom, ostavljajući dovoljno prostora za nagađanja.
"Možete pretpostaviti kakav tip vozila ćemo ponuditi", rekao je Fićili, nagovještavajući povišenu siluetu u crossover stilu.
Međutim, Giulia neće biti klasičan SUV. Umjesto toga, inspiracija dolazi iz kupe-krosovera kakve sve češće viđamo u Stellantisovom evropskom portfoliju.
Novi model će imati glatke, aerodinamične linije, slične onima kod modela DS No.8, Peugeot 408, Citroen C5 X i buduće Lancie Gamma.
Dakle, Alfa Romeo ne napušta prepoznatljiv dizajnerski potpis, već ga prilagođava ukusu savremenih kupaca koji sve više biraju krosovere.
Pored toga, Alfa Romeo nastavlja da razvija svoj vizuelni identitet. Alehandro Mesonero-Romanos, šef dizajna brenda, ranije je otkrio da će svi budući modeli imati centralno postavljene registarske tablice, umjesto dosadašnjeg asimetričnog položaja, kako bi ispunili nove standarde bezbjednosti za pješake.
Elektrifikacija i napredne tehnologije
I Giulia i Stelvio dobiće modernizovani enterijer sa naprednim AI-infotainment sistemom i poboljšanim ADAS paketom za autonomnu vožnju.
Takođe, prednja maska bit će redizajnirana, prilagođavajući se potrebama električnih vozila – sličan koncept već smo vidjeli kod modela Alfa Romeo Junior.
Za razliku od modela DS No.8 i Lancia Gamma, koje koriste STLA Medium platformu, nova Giulia i Stelvio će preći na STLA Large arhitekturu, istu onu koju koristi novi Dodge Charger, prenosi B92.
Međutim, Alfin direktor uvjerava da će italijanski modeli imati potpuno jedinstvenu postavku.
"Promijenili smo dosta toga kako bismo se razlikovali od američkog 'muscle car' automobila", rekao je Fićili.
Prvi model koji će koristiti STLA Large platformu bit će Alfa Romeo Stelvio, koji stiže ove godine, a njegova proizvodnja u italijanskoj fabrici Kasino kreće u julu 2025.
Dok čekamo prve zvanične fotografije, jasno je da Alfa Romeo sprema nešto potpuno novo. Ako sve bude po planu, nakon modela Stelvio, nova Giulia stiže 2026. godine.