Dvije izvedbe benzinskog motora dolaze uz elektrificirani mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa i dvostrukim kvačilom te električni motor snage 21 kW/28 KS.
Opel je najavio kako će uskoro ponuditi obnovljenu Corsu, i to prvi put s tehnologijom hibridnog pogona od 48 V. Sustav je to koji sadrži litij-ionsku bateriju. Ona se automatski puni u određenim uvjetima vožnje. Tu su i dorađeni 3-cilindrični benzinski motori obima 1,2 litre i snage 74 kW/100 KS i 100 kW/136 KS. Oni su povezani s novim elektrificiranim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa i dvostrukom spojkom. Naravno, tu je i električni motorom snage 21 kW/28 KS.
Tehnologija hibridnog pogona od 48 V jednostavna je za korištenje i jamči učinkovitu vožnju. U usporedbi sa sličnom neelektrificiranom Corsom 1,2 s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa, nova Corsa Hybrid snage 74 kW/100 KS može uštedjeti skoro 1,0 l/100 km goriva. To je približno 15 posto, a ne zaboravimo i na istovremeno smanjenje CO2 emisija. Tokom svakodnevne vožnje po gradskim i otvorenim cestama, benzinski motor i električni motor rade zajedno ili odvojeno kako bi optimizirali potrošnju energije i performanse vozila. Koristi hibridnog sustava prvenstveno dolaze do izražaja u gradskom prometu.
Električni motor također omogućuje potpuno električnu vožnju do udaljenosti od jednog kilometra. To je moguće kad je dovoljan niski okretni moment, npr. manevriranje ili vožnja brzinom manjom od 30 km/h u gradskom prometu. Električni motor pomaže benzinskom motoru pri ubrzanju, npr. pri kretanju iz mirovanja. Benzinski motor prestaje raditi tokom usporavanja. Tada električni motor djeluje kao generator i puni bateriju hibridnog sustava. Baterija također pohranjuje energiju koju rekuperira sustav regenerativnog kočenja.
Millerov ciklus
Dorađeni benzinski motori zadovoljavaju Euro 6.4 standard. Neovisno o tome radi li se o izvedbi od 74 kW ili 100 kW postižu najveću snagu pri 5500 o/min. Također, daju i najveći okretni moment od 205 Nm odnosno 230 Nm i to pri 1750 o/min. Novi motori primjenjuju Millerov ciklus radi optimalnog izgaranja i učinkovitosti rada. Ovaj termodinamički ciklus omogućuju turbopunjač promjenjive geometrije. On poboljšava performanse pri niskom broju okretaja i promjenjive vremenske razmake aktivacije ventila.
Sinkroni elektromotor s trajnim magnetima, integriran je u kutiju mjenjača. On proizvodi vršnu snagu od 21 kW/28 KS i najveći okretni moment od 55 Nm. Tu je i elektropokretač s remenskim pogonom koji pokreće hladni benzinski motor u kombinaciji s električnim motorom. Ispod prednjeg lijevog sjedala nalazi se litij-ionska baterija od 48 V. Ona je iskoristivog kapaciteta 432 Wh. Ovo mjesto ugradnje baterije omogućuje zadržavanje punog obujma prtljažnika. Hibridna Corsa ima dvije električne mreže. Niskonaponska mreža od 12 V napaja opremu automobila. Tu mislimo na npr. električne podizače prozora, kao i sustav za informiranje i zabavu. Pored nje, tu je i mreža od 48 V za napajanje hibridnog sistema.