Opel je postigao snažne rezultate u Njemačkoj prošle godine u izazovnom ekonomskom okruženju: prema preliminarnim internim podacima, skoro 175.000 automobila i lakih komercijalnih vozila marke sa Blitzom je tamo registrovano tokom posljednjih 12 mjeseci.
Ovo predstavlja povećanje od 6.4 posto u poređenju sa 2023. Tržišni udio je porastao na 5.6 posto (2023: 5.3 posto).
Opelova laka komercijalna vozila bila su važan pokretač rasta. Sa više od 26.000 prodatih jedinica modela Combo, Vivaro i Movano, rezultati iz 2023. su premašeni za impresivnih 40 procenata.
Tržišni udio u segmentu lakih komercijalnih vozila značajno je porastao za više od dva procentna poena na 9.1 posto.
Pored toga, Opel je prošle godine povećao i prodaju putničkih automobila, prenosi Autoblog. Prema Federalnoj upravi za motorni transport (KBA), 147.833 nove registracije su osigurale tržišni udio putničkih automobila od 5,2 posto (2023: 5,1 posto).
"Ostvarili smo veoma dobre rezultate na našem važnom njemačkom domaćem tržištu 2024. To je prvenstveno zahvaljujući našem atraktivnom portfelju lakih komercijalnih vozila i našoj najprodavaniji Astri. Ovo potvrđuje naš kurs i daje nam dodatni vjetar u leđa za siguran početak 2025. godine - sa novom Mokkom, novom porodičnom Fronterom i Grandlandom, našim novim vrhunskim SUV-om", rekao je Patrik Dinger, direktor Opela Njemačka.