Njemački proizvođač sportskih automobila Porsche AG izvijestio je u ponedjeljak o padu prodaje u Kini za 28% u 2024. godini, jer stalna slabost najvećeg svjetskog tržišta automobila pogađa njemačke proizvođače automobila.
Porsche, u većinskom vlasništvu Volkswagena, prodao je 56.887 vozila u 2024. u Kini, naspram 79.283 u 2023.
Pad je utjecao na globalnu prodaju, koja je pala za 3% na 310.718 vozila u usporedbi s 2023. To se dogodilo uprkos rastu na drugim tržištima, uključujući rast od 11% kod kuće u Njemačkoj.
Kineski potrošači sve više oklijevaju trošiti novac na luksuznu robu zbog posrnulog privrednog rasta koji je posljedica krize nekretnina u zemlji.
"Općenito, pokazali smo da smo iznimno robusni u izazovnom tržišnom okruženju u 2024.", rekao je član uprave Porschea Detlev von Platen u izjavi.
Porsche je u oktobru rekao da će smanjiti svoju zastupničku mrežu u Kini, odražavajući i dalje slabu potražnju, prenosi Fena.
Mercedes-Benzova osnovna prodaja automobila također je pala u 2024., rekao je proizvođač automobila prošle sedmice, pogođen padom od 7% u Kini, dok je prodaja marke Volkswagen u Kini pala za 8,3% na 2,2 miliona vozila.