Očekuje se da će novi "strujaš" Audija biti baziran na platformi MEB Volkswagen Grupe, koja je osnova za niz modela kao što su Volkswagen ID 3, Q4 E-tron, Ford Capri i Cupra Tavascan.
S obzirom na svoju veličinu i pozicioniranje - balansirajući između hečbeka i krosovera - vjerovatno će imati slične dimenzije kao Škoda Elroq.
Taj automobil se nudi sa baterijama od 58kWh do 79kWh i, u svojoj najefikasnijoj formi, može preći do 580 km sa jednim punjenjem. Sportska verzija vRS isporučuje 335 KS.
Za razliku od Elroqa, novi Audi će biti premium ponuda u segmentu, prenosi b92.
"Nema mnogo brendova na svijetu koji to mogu, ali mislim da Audi može imati istinsku premijum ponudu u A-segmentu", rekao je šef Audija Gernot Dolner.
Odluka da se A1 i Q2 zamijene jednim modelom dio je "šireg poteza Audija da pojednostavi paletu modela".
Novi EV će biti najmanji automobil koji će Audi ponuditi, rekao je Dolner, dodajući da će manje segmente "koristiti drugi brendovi i Grupa", i da su u pitanju modeli kao što su VW ID Polo, VW ID Cross, Cupra Raval i Škoda Epiq.
Ovo će omogućiti Audiju da se "fokusira na specifičan portfolio" koji će donijeti "fokusiraniji i jasniji pogled za kupca", zaključio je.