Ova kompanija će i dalje proizvoditi najjeftiniji benzinac
A-klasa je trebala biti povučena 2024. godine, ali to se neće dogoditi.
Mercedes je bio preoptimističan u vezi porasta popularnosti elektrificiranih vozila, tvrdeći da će hibridi i električni automobili činiti 50 posto njihove prodaje do 2025.
Međutim, to se vjerovatno neće dogoditi, budući da je novi cilj za 2024. godinu dostići samo 21 posto ukupnih isporuka. Suočeni s teškom stvarnošću, njemački luksuzni proizvođač više neće ukidati svoj najjeftiniji benzinski automobil ove godine.
A-klasa je trebala biti povučena 2024. godine, ali sada joj je životni ciklus produžen sve do 2026. godine, prema izvještaju Autocara. Kompaktni hatchback, koji se ne prodaje u Sjedinjenim Američkim Državama, zapravo je ulazna tačka u Mercedesovu ponudu, s početnom cijenom od 37.401 eura (gotovo 41.000 dolara) na domaćem njemačkom tržištu. Prošlog mjeseca, izvršni direktor Ola Kallenius priznao je da je paritet cijena između vozila s motorom na unutrašnje sagorijevanje i potpuno električnih modela još uvijek "mnogo godina daleko". Izvršni direktor je dodao da to kupci mogu vidjeti u razlici u cijeni između vozila s unutrašnjim sagorijevanjem i električnih vozila.
Mercedes radi na novoj porodici kompaktnih automobila, a i ti će imati motore s unutaršnjim sagorijevanjem. CLA, CLA Shooting Brake, GLA i GLB svi će dobiti zamjene na novo razvijenoj MMA platformi koja će podržavati benzinske motore kao i potpuno električne pogonske sklopove. Firma nije rekla ni riječ o tome hoće li A-klasa hatchback, A-klasa sedan i B-klasa minivan biti obnovljeni. Znamo da postoje planovi za SUV "Mali G" na toj novoj arhitekturi.
Mercedes smatra da će priključni hibridi i električni automobili činiti do 50 posto ukupnih isporuka do 2030. To je velika promjena u poređenju s projekcijom napravljenom prije nekoliko godina kada je firma rekla da će u nekim tržištima do kraja decenije biti potpuno električna. Na temelju novih postavljenih ciljeva, možemo zaključiti da firma namjerava i dalje proizvoditi automobile s benzinskim motorima i tokom 2030-ih kao odgovor na slabiju od očekivane usvajanje električnih vozila.
U dokumentu pripremljenom za investitore, automobilski proizvođač sa sjedištem u Stuttgartu kaže da "poduzima potrebne korake kako bi postao potpuno električan", ali priznaje da će "kupci i tržišni uslovi odrediti tempo transformacije". Drugim riječima, ako želite kupiti automobil na benzin 2031. godine s čuvenom trokrakom zvijezdom, Mercedes će rado udovoljiti.
Postoje naznake da bi zabrana Evropske unije za prodaju novih vozila s emisijama mogla stupiti na snagu tek 2035. godine. Finansijski direktor Porscha Lutz Meschke nedavno je rekao da se trenutno vodi "mnogo razgovora oko kraja motora s unutaršnjim sagorijevanjem. Mislim da bi to moglo biti odgođeno." Ako se to dogodi, što ne bi bilo veliko iznenađenje, doba vozila s unutarašnjim sagorijevanjem bit će produženo.