Novo istraživanje platforme DataForce fokusiralo se na navike kupaca na njemačkom tržištu automobila.
Cilj studije bio je da se otkrije koja je to automobilska marka sa najvjernijim kupcima, a kao pobjednik se izdvojila Dacia - procenat kupaca lojalnih rumunskom brendu u ovoj zemlji je 20 posto veći od prosjeka autoindustrije.
Sasvim sigurno, razlog su pristupačnije cijene u odnosu na druge modele etabliranih proizvođača, ali i niski troškovi održavanja. Iz tog razloga, rumunski brend uživa u velikom broju lojalnih kupaca čak i na najvažnijim i najvećim tržištima na Starom kontinentu.
Studija, koju je objavila publikacija Profit, pokazuje da je skoro 80% starih kupaca Dacia automobila ponovo pazarilo ovu marku u 2023. godini.
"Dacia uspijeva da privuče onaj tip kupaca koji joj se vraća. To je nešto što gotovo nikome drugom ne polazi za rukom", rekao je Marc Odinius, izvršni direktor Dataforce-a.
U segmentu kompaktnih SUV vozila, Dacia Duster je imao najveći nivo lojalnih kupaca u 2023. godini. Slučajno ili ne, još jedan model koji se proizvodi u Rumuniji i koji je relativno mlad, Ford Puma, također je bio model kojem se kupci vraćaju, samo u kategoriji malih SUV vozila.
Grafikon lojalnosti prema markama automobila pokazuje da je Tesla na drugom mestu sa 75% kupaca koji se vraćaju američkom brendu, dok je na trećem mestu upotpunila Mazda. Istovremeno, Tesla je brend sa najvernijim kupcima u segmentu električnih automobila, ispred Volkswagena i BMW-a.