Modernizovana verzija

Ovo je nova Proton Saga

Autor: Biznis.ba
Ovo je nova Proton Saga
Foto: Printscreen

Malezijski Proton (već nekoliko godina pod kontrolom holding kompanije Geely Auto) predstavlja novu, četvrtu generaciju sedana Saga.

Iako naveden kao nova generacija, ovo je u suštini značajno modernizovana verzija prethodnog modela.

Ukratko, nova Saga je bazirana na poboljšanoj platformi, koju je proizvođač označio kao AMA (Advanced Modular Architecture). Tvrdi se da su ova poboljšanja omogućila implementaciju modernih bezbjednosnih sistema, iako samo u najboljoj verziji.

Prednji i zadnji dio su redizajnirani, što podrazumijeva nove branike i svjetla, kao i drugačiju prednju masku.

Nova Saga je dugačka 4390 mm, 55 mm duže od prethodnog modela. Međuosovinsko rastojanje ostaje nepromijenjeno i iznosi 2465 mm, javlja Autoblog rs.

Enterijer je potpuno nov, sa novom instrument tablom, volanom, panelima vrata i jedinicom za kontrolu klime. Top verzije sada imaju digitalnu instrument tablu i multimedijalni sistem osjetljiv na dodir (ekrani su 7 i 9 inča).

Kao i ranije, dva vazdušna jastuka su standardna. Najbolja verzija uključuje šest vazdušnih jastuka. Pored toga, najskuplja varijanta sada ima sistem automatskog kočenja, upozorenje o napuštanju trake, praćenje mrtvog ugla i automatsku kontrolu farova.

Promjena ima i pod haubom, gdje je 1,3 litarski benzoinac sa 95 KS i 120 Nm sada zamijenjen 1,5 litarskim agragtom koji je razvio Geely. Novi motor razvija 120 KS i 160 Nm. Nova Saga više nije dostupna sa manuelnim mjenjačem. Četvorostepeni automatski mjenjač sada je standardan, dok je najbolja verzija opremljena Punch CVT mjenjačem.