za manje od četiri posto

Pad prodaje i dobiti Mercedesa u drugom kvartalu

Autor: Biznis.ba
Pad prodaje i dobiti Mercedesa u drugom kvartalu
Foto: Mercedes Benz

Mercedes-Benz zabilježio je pad prodaje u drugom tromjesečju za nešto manje od 4% na 36,7 milijardi eura (39,8 milijardi dolara), izvijestila je u petak firma sa sjedištem u Stuttgartu.

Zarada prije kamata i poreza (EBIT) pala je za gotovo petinu u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, na nešto više od 4 milijarde eura.

Donja crta za cijelu grupu pala je za nešto manje od 16% na 3,1 milijardu eura.

Prilagođena marža prije kamata i poreza - drugim riječima, omjer zarade u svakodnevnom poslovanju i prodaje - u osnovnom automobilskom poslovanju firme iznosila je 10,2% od aprila do juna. To je više od 3% ispod brojke iz prethodne godine.

U drugom tromjesečju prodaja posebno unosnih vrhunskih modela i ukupna prodaja pali su u usporedbi s istim kvartalom prethodne godine, uključujući i važno kinesko tržište.

Analitičari su također očekivali nešto višu maržu u prosjeku, prenosi SEEbiz.

Mercedesov šef Ola Källenius snizio je prognozu dobiti za odjel automobila na gornjoj granici raspona.

Međutim, kombiji stoje bolje nego što se ranije očekivalo.

S druge strane, firma je preinačila svoje grupne prognoze za ukupnu prodaju u ovoj godini i dobit prije kamata i poreza.

"Očekuje se da će se prodaja i kombinacija modela poboljšati u drugoj polovici godine, uz podršku daljnjih tržišnih lansiranja novih modela, posebno u vrhunskom segmentu", navodi se u priopćenju Källeniusa.