Mercedes-Benz zabilježio je pad prodaje u drugom tromjesečju za nešto manje od 4% na 36,7 milijardi eura (39,8 milijardi dolara), izvijestila je u petak firma sa sjedištem u Stuttgartu.
Zarada prije kamata i poreza (EBIT) pala je za gotovo petinu u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, na nešto više od 4 milijarde eura.
Donja crta za cijelu grupu pala je za nešto manje od 16% na 3,1 milijardu eura.
Prilagođena marža prije kamata i poreza - drugim riječima, omjer zarade u svakodnevnom poslovanju i prodaje - u osnovnom automobilskom poslovanju firme iznosila je 10,2% od aprila do juna. To je više od 3% ispod brojke iz prethodne godine.
U drugom tromjesečju prodaja posebno unosnih vrhunskih modela i ukupna prodaja pali su u usporedbi s istim kvartalom prethodne godine, uključujući i važno kinesko tržište.
Analitičari su također očekivali nešto višu maržu u prosjeku, prenosi SEEbiz.
Mercedesov šef Ola Källenius snizio je prognozu dobiti za odjel automobila na gornjoj granici raspona.
Međutim, kombiji stoje bolje nego što se ranije očekivalo.
S druge strane, firma je preinačila svoje grupne prognoze za ukupnu prodaju u ovoj godini i dobit prije kamata i poreza.
"Očekuje se da će se prodaja i kombinacija modela poboljšati u drugoj polovici godine, uz podršku daljnjih tržišnih lansiranja novih modela, posebno u vrhunskom segmentu", navodi se u priopćenju Källeniusa.