Revidiranje planova

Porsche vraća fokus na motore s unutrašnjim sagorijevanjem

Autor: Biznis.ba
Porsche vraća fokus na motore s unutrašnjim sagorijevanjem
Foto: Unsplash

Prognoze kompanije za 2025. uključuju „značajne dodatne troškove“ u okviru većeg fokusiranja na konvencionalne i hibridne pogonske sklopove.

Porsche, baš kao i mnogi proizvođači automobila trenutno, revidira svoje planove. To znači da napori vezani za čisto električne modele usporavaju, dok se akcenat više prebacuje na motore SUS i hibridne sisteme. Naravno, ovakva promjena strategije papreno košta.

U Porscheoovom slučaju, to bi baš moglo da se „osjeti“. Kompanija je 6. februara podelila neke preliminarne brojke koje se tiču finansija za tekuću godinu. Širenje proizvodnje i razvoj benzinskih i hibridnih pogonskih sklopova koštat će 831 milion dolara. Dakle, to se odnosi „samo“ za 2025. U ovu broku su uključeni i troškovi vezani za baterije, tako da se ne odnose isključivo na tehnologiju unutrašnjeg sagorijevanja. S tim u vezi, novim hibridnim vozilima su takođe potrebne baterije za specifične platforme.

Vraćanje akcenta na motore s unurašnjim sagorijevanjem bi takođe trebalo da donese pad profitnih marži na 10 do 12 posto, kažu u Porscheu. Kompanija predviđa prihode iz prodaje od 40-41 milijardu dolara.

Prošle godine, Porsche je objavio da će nastaviti proizvodnju V8 za Cayenne i Panameru i posle 2030. Glavni finansijski direktor, Luc Meške, rekao je za Automotive News Europe da je kompanija dublje ušla u kreiranje hibrida i konvencionalnih verzija vozila, za koja je prvobitno bilo planirano da budu čisto električna, prenosi Autoblog rs. Porscheova finansijska prognoza za 2025. u potpunosti podržava tu izjavu.

Ove vijesti dolaze usred teškoća Porschea s lansiranjem nove generacije 718, planiranog za ovu godinu. Novi sportski automobil, kao što je poznato, odbacuje svoj središnje pozicionirani motor SUS u korist električnog pogonskog sklopa, mada se neki i dalje pitaju da li zapravo postoje planovi da se nastavi s „benzinom“. Dolazak novog Cayennea EV je također odložen, što baca sumnju na debi planiran za 2026. Što se Porscheovog bestselera tiče, novi Macan EV bi SUS verziju mogao da dobije prije nego kasnije.