
Francuski proizvođač automobila Renault objavio je u četvrtak da je prodaja porasla za 1,3% u 2024., uz snažan četvrti kvartal potaknut novim lansiranjima koja su pomogla nadoknaditi slabu potražnju početkom godine.
Rast prodaje se, međutim, naglo usporio u odnosu na rast od 9% zabilježen 2023., budući da se globalni automobilski sektor suočio s izazovnom godinom s inflacijom koja opterećuje apetit potrošača za novim vozilima i viškom proizvodnje u Kini koja je preplavila tržište.
Najveći evropski proizvođač automobila Volkswagen priopćio je u utorak da mu je prodaja prošle godine pala za 2,3 posto jer se borio za smanjenje troškova kod kuće i borio se s cjenovnim ratom u Kini, svom najvećem tržištu.
Renault, koji uglavnom prodaje u Evropi, rekao je da je prodao 2,26 miliona vozila, s rastućim udjelom hibrida i električnih vozila koji su mu pomogli podići prodaju za 6,1% u četvrtom kvartalu.
Sveukupno, 9% evropske prodaje grupe bila su električna vozila, što je u četvrtom kvartalu poraslo na 12%.
Za marku Renault, koja čini više od dvije trećine grupne prodaje, električna vozila činila su 16% evropskih količina u četvrtom tromjesečju, rekao je novinarima Fabrice Cambolive, izvršni direktor marke Renault.
Gotovo 20% Renaultove prodaje ove godine morat će biti električna vozila kako bi se ispunili novi strogi europski ciljevi o emisiji ugljika.
Firma je 20. februara objavila finansijske rezultate za 2024.