U Njemačkoj je u februaru prodato 217.388 novih automobila, što je 5,4 posto više nego u februaru prošle godine.
Glavni razlog veće prodaje je dan viška u prijestupnoj godini. U međuvremenu, potražnja za električnim modelima nastavlja padati. Bez dodatnog dana u februaru, prodaja bi porasla samo 0,4 posto u odnosu na prethodnu godinu, prema procjeni analitičara EY-a Constantina M. Galloa, koju navodi AFP.
Ako je porasla prodaja dizelskih, benzinskih i hibridnih automobila, to nije slučaj s električnim automobilima. Potražnja za potonjima nastavlja se smanjivati zbog postupnog napuštanja državnih subvencija za prelazak na električne automobile, prenosi SEEbiz.
U februaru je novoregistrovano nešto manje od 27.500 električnih vozila, što je više od 15 posto manje nego godinu ranije.
Udruženje uvoznika automobila VDIK također je izrazilo zabrinutost zbog usporavanja prodaje električnih vozila. "Sada su nam potrebne jasne odluke na političkom niovu", rekao je predsjednik VDIK-a Reinhard Zirpel, koji je istaknuo veliku nesigurnost među potrošačima po pitanju električne mobilnosti.
Analitičari očekuju da će tržište automobila u najvećoj evropskoj privredi ove godine stagnirati. VDIK procjenjuje da će ove godine u Njemačkoj biti registrovano oko 2,85 miliona novih automobila, što je znatno ispod nivoa prije pandemije 2019., kada je prodato 3,6 miliona novih automobila.