Renault Clio je i nakon posljednjeg redizajna zadržao status jednog od najprodavanijih modela u Evropi, ali može li taj status zadržati i u novom izdanju?
I informacija da će Clio doživjeti šesto izdanje je velika vijest jer Fiesta, Punto, Rio, A1, vjerovatno i Polo, samo su neki od modela kojima se nasljednik ne vidi. Trenutno tek Stellantis i Renault od velikih igrača vide potencijal u gradskoj klasi.
Renault je tu priča za sebe jer gradi dvostruku priču. S jedne strane su tu retro modeli poput R5, najavljenog R4 i novog Twinga, koji će se za naklonost na tržištu boriti estetikom i elektro pogonom. Clio bi pak poput netom lansiranog redizajniranog Captura trebao igrati na neke druge karte.
Prva je svakako upotrebljivost, odnosno sama isplativost. Osim upotrebljivosti tu će biti moderan dizajn, miljama daleko od retro igara ostalih modela. Novi Clio će će zato inspiraciju tražiti u posljednjim modelima poput Australa, spomenutog Captura, ali i atraktivnog kupe-SUV modela Rafale, prenosi Index.
Novi model dolazi 2026. godine, a koristit će unaprijeđenu verziju Ampr Small platforme. Nudit će se s hibridnim i potpuno električnim pogonom, što je u skladu s ove godine revidiranim planovima elektrifikacije game.
Podsjetimo, aktuelna peta generacija predstavljena je 2019. godine, a redizajn je doživjela prošle godine. Clio se i dalje odlično prodaje, a u ponudi pored klasičnih motora ne ide dalje od samopunjivog hibrida.
Dimenzije novog modela će vjerovatno minimalno rasti, čime će Clio ostati veći od R5. Vjerojatno će koristiti nadograđenu verziju postojeće CMF-B platforme pa će nuditi širok raspon pogona. Ampr Small platforma (CMF-BEV), koju koristi potpuno električni R5, dijeli oko 60 posto komponenti s CMF-B platformom, što znači da je moguć crossover.
Autocar izvještava da će hibridna i potpuno električna verzija Clija imati identičan dizajn.
Kad se sve sabere, Clio će biti jedini subkompaktni Renault dostupan s klasičnim motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Prevedeno, cijena će mu ostati jedan od jačih aduta.