Renault većom upotrebom umjetne inteligencije ubrzava proizvodnju električnih vozila
Grupa Renault planira uspostaviti novi sistem proizvodnje automobila potpomognute umjetnom inteligencijom kroz plan pod nazivom Re-Industry.
Do 2027. Francuzi namjeravaju smanjiti industrijske troškove po vozilu: za 30% za SUS automobile i za 50% za električne.
Grupa Renault već je nekoliko godina krenula u revoluciju u načinu na koji proizvodi automobile. Na primjer, rezultati kvalitete su napredovali, nivo pouzdanosti vozila se utrostručio u posljednje dvije godine, a Grupa je među tri najbolja svjetska proizvođača u pogledu energetske efikasnosti i industrijske emisije CO2.
Renault je također bio je prvi proizvođač koji je usvojio industrijski metaverzum. Sistem integriše 12.000 povezanih uređaja širom svijeta, dva miliona izvještaja o podacima svake minute i 3 milijarde dnevno. Renaultov metaverzum osigurava bržu proizvodnju uz smanjenje troškova i redukciju CO2 unutar industrijskih procesa. Samo u 2023. metaverzum je Francuzima omogućio uštedu od 270 miliona eura.
Grupa Renault sada najavljuje Re-Industry, plan transformacije svog industrijskog sistema. Među ciljevima Francuza je, piše Klix, smanjenje industrijskih troškova po svakom vozilu do 2027. Godine. Plan je uštediti 30% za vozila sa SUS motorima i 50% za vozila s nultom emisijom.
Također, uspostavljanjem novog sistema proizvodnje potpomognute umjetnom inteligencijom i razvojem inovativnih procesa, Renault cilja na skraćeno vrijeme proizvodnje od samo 9 sati za budući Renault 5 Electric. To bi ga učinilo konkurentnim Tesli i potpuno električnim markama iz Kine, na primjer. Trenutno je potrebno 12 do 14 sati za izradu potpuno električne verzije Meganea. Vrijeme razvoja vozila smanjit će se s tri na dvije godine.
Povezivanjem svih radnih stanica i zapravo cijelog ekosistema, Grupa također ima za cilj smanjiti vrijeme isporuke za 60 posto. Posljednje, ali ne i najmanje važno, Renault cilja na fleksibilniji industrijski sistem i najavljuje proizvodnju osam novih vozila u svojim tvornicama. U tvornici u Curitibi, uz Renault Kardian, Francuzi će proizvoditi još jedan model na njegovoj novoj modularnoj platformi. U Turskoj, u tvornici u Bursi, Grupa će do 2027. proizvoditi četiri nova modela.