Najveća vrijednost štete zabilježena je kod automobila bila je na Lamborghini Huracanu, koji je pretrpio štetu vrijednu čak 250.000 eura
Prevare kod korištenih automobila nisu pojava koja je prisutna samo na našem tržištu. Varaju svi, i oni u bogatijim zemljama, a naravno i oni kojima je standard manje nego što je kod nas. Prevara je puno, od onih gdje se vara o broju pređenih kilometara pa do onih gdje se kupcu govori kako je automobil bez ikakvih oštećenja, a svojevremeno je imao proglašenu totalnu štetu. Ne kažemo kako automobil nije dobro popravljen te da nije sve složeno onako kako treba biti, no ipak takva vozila imaju manju tržišnu vrijednost. Pored toga, takva vozila niti osiguravajuće kuće ne gledaju na isti način kao vozila na kojima nije bilo nikakvih oštećenja.
Zadnjih godina popularna je firma carVertical koja se bavi obradom podataka o vozilima, odnosno njihovom historijom, a što sve više koriste potencijalni kupci korištenih vozila. Tako njihov posljednji izvještaj govori kako je tokom protekle godine 7,5 % svih vozila provjerenih na njihovoj platformi imalo vraćenu kilometražu od ukupno 7,7 milijardi kilometara. To je blagi porast vraćenih kilometara koji su godinu ranije bili na 7,4 milijarde. Također, ispada da jedan od 13 automobila na tržištu donosi prevaru s brojem kilometara.
Najveće vraćanje kilometraže zabilježeno je na Volvu V70. Broj kilometara smanjen je za nevjerovatnih 450.000 kilometara. Čak 14,3% svih Opelovih automobila imalo je vraćenu kilometražu, što naglašava važnost provjera historije prilikom kupnje korištenog automobila. Iza Opela slijede Jeep (12,8%), Land Rover (11,4%), Lexus (10,8%) i Porsche (10,5%). Prevare s kilometražom česte su kod automobila proizvedenih između 2012. i 2016. godine, gdje je stopa prevara oko 11%.
Tokom 2023. godine, na CarVerticalu je otkriveno 1,78 miliona vozila koja su učestvovala u saobraćajnim nesrećama. Najveća vrijednost štete zabilježena je kod Lamborghini Huracan, koji je pretrpio štetu vrijednu 250.000 eura. Sitnica. Ukupna vrijednost štete koju su pretrpjela vozila u istraživanju iznosi više od 4,4 milijarde eura. Godinu ranije, ta je brojka bila 5,1 milijardi eura.
Kod 48,4% BMW-a zabilježeno da su imali zapise o oštećenjima. Ne zaostaju ni Audi (43,9%), Škoda (43,7%), ali i Dacia (43,5%). U prosjeku je oštećeno 39,3 % svih korištenih vozila provjerenih na platformi. Znači debelo više od trećine provjerenih vozila pa su šanse za kupovinu automobila s upitnom historijom prilično velike.