Sve je izgledalo kao idila, još jedan marketinški uspjeh Elona Muska.
Više od dva miliona potencijalnih kupaca je rezervisalo električni Cybertruck kada je automobil prvi put pokazan u novembru 2019. godine. Ali rezervacije su jedno, a kupovine nešto sasvim drugo.
Do sada je prodato samo 50.000 primjeraka pick-upa, što je prilično skromno, navodi Revija HAK. Cybertruck je najveća Teslina pogrešna procjena i prodajni fijasko. Kako se Tesla nosi s prvim neuspjehom? Na prilično zanimljiv način, prenosi Autoblog rs.
Istovremeno s padom prodaje, cijena top modela Cyberbeast se povećava za 15.000 dolara, javlja Electrek. Tesla opravdava povećanje cijene informacijom da model sada ima autonomnu vožnju, uslugu i punjenje.
Strategija cijena je neobična, obično se smanjuje cijena modela koji se sporo prodaju, ali u Tesli očigledno procjenjuju da će tako motivisati kupce…