Sve veći broj vlasnika Teslinog Cybertrucka prijavljuje problem s hrđanjem karoserijskih dijelova kamioneta koji u prodaji nije niti pola godine.
U novembru prošle godine Tesla je započela s isporukom svog dugoočekivanog kamioneta Cybertruck. Vlasnici su nakratko bili zadovoljni svojim novim kamionetima, no društvenim mrežama su se ubrzo počele širiti fotografije Cybertrucka koje je zahvatila korozija. Budući da su u svojoj beskonačnoj mudrosti u Tesli odlučili kako karoserijske dijelove neće bojati, već će Cybertruck biti 'obučen' u goli nehrđajući čelik, baš čudno kako su se već sada pojavili problemi s korozijom, poručuju sa Autonet.bug.hr.
U Tesli ne smatraju kako su napravili pogrešku, te kako je Cybertruck i više nego adekvatno zaštićen od korozije. Wes Morrill, jedan od Teslinih inženjera, na društvenoj mreži X (bivši Twitter) se izjasnio o problemu, odnosno demantovao postojanje istog: "Nehrđajući čelik je reaktivan i slobodne željezne čestice koje se nalaze na njegovoj površini hrđaju."
Također je izjavio kako je nehrđajući čelik korišten za karoseriju Cybertrucka otporniji na hrđanje čak i od 316L nehrđajućeg čelika koji se koristi na plovilima. S Morrillovim tvrdnjama složio se i Teslin izvršni direktor Elon Musk, jednostavno odgovorivši "Da" na Morrillovu objavu.
Budući da su problemi s hrđom navodno uzrokovani željeznim česticama koje sjede na površini karoserije Cybertrucka, iz Tesle savjetuju da vlasnici redovito peru svoje kamionete, kako bi se željezne čestice redovito uklanjale i ne bi moglo doći do njihovog hrđanja.
To je dobar savjet za bilo koje vozilo, ne samo Cybertruck, jer u redovno održavanje vozila ulazi i pranje, no isto tako su u Tesli mogli (i trebali) poboljšati zaštitu karoserije Cybertrucka, kako vlasnici ne bi morali strepiti nad svojim prilično skupim kamionetima.