
Situacija s modernim automobilima je trenutno veoma apsurdna.
Zakonom je zabranjeno koristiti mobilne telefone u vožnji jer je to opasno, što je razumljivo, a onda su proizvođači automobila počeli da postavljaju ekrane u automobile uklanjaju fizičke tipke.
Praktično nas tjeraju da što više "tipkamo po ekranima" u vožnji, što realno nerijetko može biti jednako opasno kao korištenje mobitela u vožnji.
Ipak, neki proizvođači "ne daju svoje tipke", a među njima prednjači Hyundai. Oni i dalje imaju neočekivano velik broj fizičkih tipku u svojim autima, a sada su priznali da prevelika zavisnost o ekranu zapravo uzrokuje da se neki vozači osjećaju "pod stresom i iznervirani tokom vožnje".
Hyundai obećava i u budućnosti zadržati taktilne kontrole tamo gdje imaju najviše smisla. Neće svaka funkcija imati dugme, ali često korištene funkcije zadržaće tipke.
Viši potpredsjednik dizajna Hyundaija Simon Loasbi je u razgovoru za Autocar, pojasnio je da su budući interijeri Hyundaija izgrađeni oko jedne temeljne ideje a to je zadržati pogled vozača na putu, prenosi Autoklub.
"Stvarno ne želite da ljudi gledaju u ekran: želite da gledaju u nivou očiju. Mišićna memorija pomoći će vozačima da prilagode pfunkcije bez skidanja pogleda s puta", istaknuo je Loasbi.
S tim u vezi, šef dizajna Hyundaija, Luk Donkerfolk, idnirektno je priznao ono što svi s pravom pretpostavljamo, da su ekrani prvenstveno proizvođačima alat za smanjenje troškova.
"Moderni infotaintment sistemi bazirani su na velikim ekranima idealni su jer štedite puno ako imate samo zaslon", rekao je on.
Međutim, Hyundai tvrdi da ljudi uopšteno imaju "ljubav prema analognoj interakciji", zbog čega je ključ pronaći pravu ravnotežu između tipke i velikih ekrana.
Donkerfolk je optimista up ogledu da će automobilska industrija s vremenom smanjiti ekrane osjetljive na dodir i vratiti klasične prekidače.