Prodaja električnih vozila je pala za 11,3 odsto (plasirano je 134.397 jedinica), dok je prodaja benzinaca i dizelaša još teže pogođena.
To stavlja udio električnih automobila na ukupnom tržištu na 13 odsto, što je manje od 13,9 odsto koliki je bio njihov udio u martu prošle godine.
Udio benzinskih automobila u martovskoj prodaji iznosi 35,4 odsto (prošlog marta 37,4 odsto), dok prodaja dizelaša čini 12,4 odsto (prošlog marta 14,4 odsto) od ukupnih registracija, piše Autoblog.
S druge strane, registracija hibrida je porasla za 12,6 odsto, podižući njihov tržišni udio sa 24,4 odsto u martu 2023. na 29 odsto u martu 2024.
Na kraju, Plug-in hibridi (PHEV) su u martu imali 6.5 odsto manju prodaju i njihov udio na tržištu iznosi 7.1 odsto.